System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Deklaracja dostępności
OŚWIADCZENIE W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI
Urząd Miejski w Myśliborzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.mysliborz.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Dostępne cyfrowo w całości nie są informacje zamieszczone w formie niektórych załączników - dotyczy to informacji pochodzących od podmiotów zewnętrznych, które zostały przekazane wyłącznie w postaci papierowej, wymagającej przetworzenia do postaci elektronicznej (tj. skanów). Przykładami takich informacji są oświadczenia majątkowe, interpelacje i zapytania radnych, petycje.
Niektóre informacje opublikowane przed dniem wejścia w życie wyżej wskazanej ustawy zamieszczone w formie artykułów lub załączników nie są dostępne cyfrowo w całości. Niektóre informacje opublikowane po dniu wejścia w życie wyżej wskazanej ustawy, zamieszczone w formie artykułów lub załączników, które nie są dostępne cyfrowo w całości, będą sukcesywnie przetwarzane do tej postaci.
Część dokumentów publikowanych przed wejściem ustawy nie posiada właściwej struktury nagłówkowej. Nie wszystkie cele linków wynikają z treści odnośników lub z treści powiązanej z określonym kontekstem.
Nadmierne koszty
Zamówienia publiczne, oświadczenia majątkowe, dokumenty przekazane od innych podmiotów publicznych Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.
Treści nieobjęte przepisami
Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Skróty klawiszowe
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Agata Janiszewska — mejlowo mysliborz@mysliborz.pl lub telefonicznie 95 747 20 61.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z urzędem pod adresem poczty elektronicznej mysliborz@mysliborz.pl. Kontaktować można się także przesyłając korespondencje w wersji papierowej na adres Urząd Miejski w Myśliborzu, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz lub pod numerem telefonu 95 747 20 61. Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargi na brak zapewnienia dostępności, należy składać na adres poczty elektronicznej mysliborz@mysliborz.pl lub pod numerem telefonu 95 747 20 61.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Siedziba Urzędu Miejskiego w Myśliborzu znajduje się w dwóch budynkach: - ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 (budynek główny) - ul. 1 Maja 19 (Urząd Stanu Cywilnego, ewidencja ludności). Są one oddalone od siebie o około 700 metrów. Budynek przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 Wejście główne do budynku Urzędu Miejskiego jest dostosowane do osób niepełnosprawnych. Przy wejściu głównym jest zamontowany dzwonek, który znajduję się na wysokości umożliwiającej skorzystanie z niego także przez osobę poruszającą się na wózku inwalidzkim. Budynek nie posiada windy. Brak jest toalety dostosowanej do osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim - dostęp tylko do parteru budynku. Sprawę należy przedstawić pracownikom Biura Obsługi Interesanta, którzy informują pracownika merytorycznego gdzie sprawę należy dalej załatwić. Pracownicy biur znajdujących się na wyższych kondygnacjach schodzą i załatwiają sprawę na parterze. Szerokość korytarzy na parterze umożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku brak informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Na parkingu są wyznaczone miejsca dla osób niepełnosprawnych. Budynek przy ul. 1 Maja 19 Wejście do budynku nie jest dostosowane do osób niepełnosprawnych. Przy wejściu jest zamontowany dzwonek, co umożliwia obsługę osób niepełnosprawnych – dostępny schodołaz. Po skorzystaniu z dzwonka, do interesanta wychodzi pracownik, ustala cel wizyty i wskazuje sposób załatwienia danej sprawy. Budynek nie posiada windy. Brak jest toalety dostosowanej do osób niepełnosprawnych. W budynku brak informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Osoby zainteresowane pomocą tłumacza powinny zgłosić (np. e-mail, fax) chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Należy również wskazać sprawę, którą chcecie Państwo załatwić w celu ułatwienia i przyśpieszenia jej merytorycznego rozpoznania. W przypadku korzystania przez osoby uprawnione z pomocą tzw. osoby przybranej, czyli osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumienia się z tą osobą i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw, wizyta w urzędzie nie musi być wcześniej uzgadniania. Usługa jest bezpłatna dla osoby uprawnionej będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.