System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. sprzedaży nieruchomości
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2019 r., poz. 1282) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061
II. Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI
III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych
-
-
- Wymagania niezbędne:
-
- obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- wykształcenie: średnie.
2) Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustaw:
- o gospodarce nieruchomościami,
- Kodeks cywilny,
- o własności lokali,
- o samorządzie gminnym
- o pracownikach samorządowych.
2) staż pracy: minimum 6 miesięcy.
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami zabudowanymi i niezabudowanymi w tym zbycia, nabycia, zamiany i prawa pierwokupu; prowadzenie postępowań w zakresie przetargów nieograniczonych na zbycie nieruchomości,
2) prowadzenie spraw związanych ze zbyciem wyodrębnionych lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców,
3) współpraca z kancelariami notarialnymi w zakresie podpisywania aktów notarialnych,
4) przygotowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych nabytych i zbytych nieruchomości, sporządzanie dokumentów księgowych (np. OT, PT),
5) bieżące i szczegółowe zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi
z zakresu spraw objętych zakresem czynności oraz spraw dotyczących zastępowanego pracownika,
6) realizacja innych zadań służbowych zleconych przez przełożonego, związanych z zadaniami Referatu wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.
IV. Zakres praw:
1. Żądanie danych od zarządców i pracowników Urzędu w zakresie niezbędnym do obrotu nieruchomościami.
2. Uczestnictwo w imieniu Gminy Myślibórz przy spisywaniu protokołów zdawczo-odbiorczych.
V. Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
Odpowiedzialność za ewidencję zbytych i nabytych nieruchomości, w tym w programie Gmina iRMK.
VI. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny podpisany odręcznie;
- C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem); - Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów
z orzeczoną niepełnosprawnością); - Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W lutym 2022 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VIII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Komórka organizacyjna: Referat Gospodarowania Nieruchomościami
2. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat
3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.
4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
5. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
IX. Termin składania dokumentów:
15.02.2022 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Joanna Jasińska – p.o. Kierownik Referatu Gospodarowania Nieruchomościami tel. 95 747 20 52.
Myślibórz, 2 lutego 2022 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dominika Śliwińska | 04-02-2022 13:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dominika Śliwińska | 04-02-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 04-02-2022 13:00 |