System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. rejestracji aktów stanu cywilnego
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 530) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061
II. Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. REJESTRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO
III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych
-
-
- Wymagania niezbędne:
-
- obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
f) wykształcenie: wyższe, preferowane kierunek administracja.
2) Wymagania dodatkowe:
Znajomość ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o aktach stanu cywilnego,
- o zmianie imion i nazwisk,
- o ewidencji ludności (w zakresie dotyczącym numeru PESEL),
- Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego.
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Tworzenie projektów aktów stanu cywilnego.
2. Usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL.
3. Wnioskowanie o migrację aktu stanu cywilnego.
4. Wnioskowanie o naniesienie przypisku i wzmianki do aktu stanu cywilnego.
5. Załatwianie korespondencji wpływającej do USC i wysyłanie na żądanie stron odpisów
z ksiąg stanu cywilnego.
6. Sporządzanie sprawozdań do GUS.
7. Kompletowanie dokumentów do wnioskowania o nadanie medali „Za długoletnie pożycie
małżeńskie” oraz udział w uroczystościach.
8. Prowadzenie zastępstwa w czasie nieobecności pracownika ewidencji ludności i dowodów
osobistych.
9. Wykonywanie innych zadań służbowych wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb
zleconych przez Kierownika USC.
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny podpisany odręcznie;
- C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów
z orzeczoną niepełnosprawnością); - Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
We wrześniu 2022 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Komórka organizacyjna: Urząd Stanu Cywilnego (USC).
2. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.
3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.
4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
5. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
VII. Termin składania dokumentów:
08.11.2022 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Małgorzata Kępa – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego tel. 95 747 23 98.
Myślibórz, 28 października 2022 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dominika Śliwińska | 28-10-2022 08:51 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dominika Śliwińska | 28-10-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 28-10-2022 08:51 |