Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Myśliborzu

 

Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Myśliborzu
Numer ogłoszenia: 299031 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Myśliborzu , ul. Spokojna 22, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 747 21 43, faks 0-95 747 95 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Myśliborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów OPS na terenie miasta i Gminy Myślibórz w ilości 24.000 godzin pomocy usługowej i 8.000 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych, w okresie od 1 stycznia 2009 roku do dnia 31 grudnia 2011 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-5, 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca, który: 1) wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczenie usług opiekuńczych w ilości minimum 20.000 godzin w tym 4.000 specjalistycznych usług opiekuńczych, 2) dysponuje minimum 10 osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje - kursy, szkolenia lub przygotowanie w zakresie świadczenia usług opiekuńczych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, ad. 1) warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonał należycie usługi wymagane przez Zamawiającego, ad. 2) warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje minimum 10 osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia tj. posiadającymi ukończone kursy, szkolenia, lub odpowiednie przygotowanie w zakresie świadczenia usług opiekuńczych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ad. 3) warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, ad. 4) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i udokumentuje, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie -Wykaz wykonanych usług opiekuńczych w okresie ostatnich 3 lat przed Dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie-, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) Oświadczenie -Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu wykwalifikowanymi osobami tj. posiadającymi ukończone kursy, szkolenia lub odpowiednie przygotowanie w zakresie świadczenia usług opiekuńczych lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia-, 3) Oświadczenie -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu-, 4) aktualny dokument stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Myśliborzu 74-300 Myślibórz ul. Spokojna 22 pok. nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Myśliborzu 74-300 Myślibórz ul. Spokojna 22 pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Ośrodku Pomocy Społecznej w Myśliborzu, ul. Spokojna 22, w dniu 14.11.2008r. o godz. 9.10 w pokoju Nr 8.

Załączniki do pobrania

Wynik postępowania
1 ops_uniewaznienie.JPG 2008-11-26 13:27:29 87,4KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: administrator 04-11-2008 14:34
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jerzy Danielkiewicz 04-11-2008
Ostatnia aktualizacja: administrator 26-11-2008 13:27