System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Myślibórz
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane
„Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych,
Obręb 0001 Myślibórz
Numer ogłoszenia: 292600-2009; data zamieszczenia: 25-08-2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74 – 300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 747 20 61, fax 095 747 33 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, Obręb 0001 Myślibórz 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Planowana inwestycja obejmuje:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej robót,
- mechaniczne ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny,
- wykonanie koryta gł.
i zagęszczeniem; wywóz urobku,
- wzmocnienie podłoża geowłókniną,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,
- podsypka cementowo – piaskowa, zagęszczana mechanicznie
- nawierzchnia z brukowca, z kamienia obrobionego z opornikiem, spoiny wypełnione miałem kamiennym,
- dolna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego,
- górna warstwa nawierzchni z klińca kamiennego,
- ustawienie znaku drogowego z folią odblaskową I generacji na słupku z rury stalowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45233226-9 - Drogi dojazdowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacje na temat wadium:
Wykonawca musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 10.000 zł przed upływem terminu do składania ofert wskazanym w pkt XII SIWZ.
1. Formy wnoszenia wadium określa art.45 ust.6 Ustawy.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003.
3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert.
4. Wadium złożone w formie innej niż pieniądz musi być wystawione na Zamawiającego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi obejmować cały okres związania ofertą.
5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
I. ZWROT WADIUM PRZETARGOWEGO
Zwrot wadium przetargowego Wykonawcom nastąpi, jeżeli:
1. upłynął termin związania ofertą,
2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia .
Z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy:
1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2. który został wykluczony z postępowania,
3. którego oferta została odrzucona.
Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było on przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
II. SYTUACJE SKUTKUJĄCE PRZEPADKIEM WADIUM NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4. zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami z następującymi uprawnieniami:
- Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 Ustawy.
5. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował roboty drogowe o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
6. Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
7. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 3 – Doświadczenie, do niniejszej SIWZ.
8. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością (wystawione przez Zamawiających).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 60% cena, 40% termin wykonania zamówienia
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mysliborz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74 – 300 Myślibórz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15-09-2009 r. miejsce: Sekretariat UMiG Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74 – 300 Myślibórz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-25 15:28:32 | 77,3KB | 39 razy |
2 | ZaA_A_czniki_nr_5_i_6_do_SIWZ.rar Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-25 15:29:21 | 3,3MB | 40 razy |
3 | ZaA_A_cznik_nr_7_do_SIWZ.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-25 15:30:59 | 5,5MB | 20 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | zawiad_29092009.pdf | 2009-09-29 12:05:10 | 629,0KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | zawiad_o_podp_umowy.JPG | 2009-10-08 10:11:15 | 159,0KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | administrator | 25-08-2009 15:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marcin Kochan | 25-08-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | administrator | 08-10-2009 10:11 |