System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zarządzenie Nr BR.0050.260.2022.FB - ws. zmiany uchwały budżetowej na 2022 rok
Zarządzenie Nr BR.0050.260.2022.FB
BURMISTRZA MYŚLIBORZA
z dnia 28 lutego 2022 roku
w sprawie: zmiany uchwały budżetowej na 2022 rok
Na podstawie art. 257 pkt 3, art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305, z późn. zm.) oraz § 12 pkt 1 lit. a Uchwały Nr XXXIX/348/2021 Rady Miejskiej w Myśliborzu z dnia 09 grudnia 2021 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Myślibórz na 2022 r. (Dz. Urz. Woj. Zachpom. z 2021 r., poz. 5727) zarządza się, co następuje:
§1
Dokonuje się zmian w planie wydatków budżetu zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
/-/ Piotr Sobolewski
UZASADNIENIE
Powyższe zmiany spowodowane są:
? zmniejszeniem wydatków w dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa, rozdziale 70005 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami o kwotę 12.000,00 zł i zwiększeniem wydatków
w dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa, rozdziale 70007 – Gospodarowanie mieszkaniowym zasobem gminy o kwotę 12.000,00 zł dokonanym celem zastosowania prawidłowej klasyfikacji budżetowej;
? zwiększeniem wydatków w dziale 710 – Działalność usługowa, rozdziale 71035 – Cmentarze o kwotę 110,00 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na opłatę
z tytułu wyłączenia gruntów rolnych z produkcji rolnej pod inwestycję budowy cmentarza komunalnego;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 750 – Administracja publiczna, rozdziale 75023 – Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) o kwotę 354,00 zł i zwiększeniem wydatków w dziale 750 – Administracja publiczna, rozdziale 75095 – Pozostała działalność
o kwotę 354,00 zł dokonanym celem zastosowania prawidłowej klasyfikacji budżetowej;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 750 – Administracja publiczna, rozdziale 75095 – Pozostała działalność o kwotę 6.000,00 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na składki na PFRON;
? zwiększeniem wydatków w dziale 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa, rozdziale 75421 – Zarządzanie kryzysowe o kwotę 60.000,00 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na usuwanie skutków silnych wiatrów oraz na pomoc dla uchodźców z Ukrainy;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 758 – Różne rozliczenia, rozdziale 75818 – Rezerwy ogólne i celowe o kwotę 110,00 zł dokonanym w związku z rozwiązaniem rezerwy ogólnej;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 758 – Różne rozliczenia, rozdziale 75818 – Rezerwy ogólne i celowe o kwotę 60.000,00 zł dokonanym w związku z rozwiązaniem rezerwy celowej na zarządzanie kryzysowe;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe o kwotę 27.190,00 zł, rozdziale 80149 – Realizacja zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy dla dzieci w przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych i innych formach wychowania przedszkolnego
o kwotę 1.900,00 zł oraz rozdziale 80150 – Realizacja zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy dla dzieci i młodzieży w szkołach
o kwotę 6.600,00 zł i zwiększeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe o kwotę 8.500,00 zł oraz rozdziale 80150 – Realizacja zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy dla dzieci
i młodzieży w szkołach podstawowych o kwotę 27.190,00 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 celem zabezpieczenia środków na wynagrodzenia osobowe oraz na dodatkowe wynagrodzenie roczne;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe o kwotę 900,00 zł oraz rozdziale 80103 – Oddziały przedszkolne
w szkołach podstawowych o kwotę 25,00 zł i zwiększeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80103 – Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych o kwotę 400,00 zł oraz rozdziale 80150 – Realizacja zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy dla dzieci i młodzieży w szkołach podstawowych
o kwotę 525,00 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Szkoły Podstawowej w Golenicach celem zabezpieczenia środków na dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz na wpłaty na PPK.
BURMISTRZ
/-/ Piotr Sobolewski
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Ananicz | 09-03-2022 11:05 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Grudzińska | 09-03-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Ananicz | 09-03-2022 11:06 |