System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego - dot. ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na budowie oczyszczalni ścieków na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 2/56, 2/57, 2/59, 2/62 obręb Golczew, gmina Myślibórz
Myślibórz, dnia 24.03.2022 r.
Znak sprawy: IPP.6733.4.2022.KS
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Pana Michała Mul, działającego z pełnomocnictwa Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. z siedzibą ul. Wschodnia 1, 74-300 Myślibórz w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na budowie oczyszczalni ścieków na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 2/56, 2/57, 2/59, 2/62 obręb Golczew, gmina Myślibórz.
W wykonaniu dyspozycji art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję, że stronom przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W związku z powyższym, z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myśliborzu, w holu głównym z zachowaniem reżimu sanitarnego od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania lub poprzez kontakt telefoniczny pod numerem 957479515 oraz za pośrednictwem poczty e-mail: planowanie.umig@mysliborz.pl.
Zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaję do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP urzędu www.bip.mysliborz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu i Sołectwa Dalsze. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
z up. Burmistrza
Kierownik Referatu
/-/ Dominika Klamecka
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Ananicz | 25-03-2022 14:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Klaudia Słotosch | 25-03-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Ananicz | 25-03-2022 14:11 |