Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

O B W I E S Z C Z E N I E zawiadamia się strony postępowania administracyjnego, że zostało wszczęte postępowanie administracyjnew sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: "Budowa 26 budynków mieszkalnych jednorodzinnych z garażami wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu na działkach ulegających podziałowi w obrębie miejscowości Dąbrowa, gmina Myślibórz" z dnia 19 kwietnia 2021 r. znak: GKOŚ.6220.7.2 oraz, że wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Myśliborzu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Szczecinie Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie o uzgodnienie warunków realizacji i eksploatacji przedsięwzięcia w zakresie projektowanych zmian.

Myślibórz, dnia 10 października 2024 r.

 

 

Nasz znak: GKOŚ.6220.34.2024.MK

 

 

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

 

 

Zgodnie z art. 49 oraz art. 61 § 4  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz. U. z 2024 r., poz. 1112) zawiadamia się strony postępowania administracyjnego, że w dniu 26 września 2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Pani Kornelii Worach pełnomocnika Pani Anny Stańczyc w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: „Budowa 26 budynków mieszkalnych jednorodzinnych z garażami wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu na działkach ulegających podziałowi w obrębie miejscowości Dąbrowa, gmina Myślibórz” z dnia 19 kwietnia 2021 r. znak: GKOŚ.6220.7.2018.DM, oraz, że na podstawie art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), pismem z dnia 10 października 2024 r. wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Myśliborzu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Szczecinie Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie o uzgodnienie warunków realizacji i eksploatacji przedsięwzięcia w zakresie projektowanych zmian.

 

 

Jednocześnie informuje się, że akta ww. sprawy udostępnione są do wglądu
w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu - pokój 114 (parter), w godzinach pracy Urzędu, w celu wniesienia ewentualnych uwag.

 

 

 

 

Wywieszono dnia:

 

Zdjęto dnia:

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marika Kozanecka 11-10-2024 14:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marika Kozanecka 11-10-2024
Ostatnia aktualizacja: Marika Kozanecka 11-10-2024 14:56