Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. MIESZKANIOWYCH

OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze

 

Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2024 r., poz. 1135) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.   

O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).

 

I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Urząd Miejski w Myśliborzu

Rynek im. Jana Pawła II 1 

74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061

 

II. Określenie stanowiska –  STANOWISKO DS. MIESZKANIOWYCH

 

III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych

 

      1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  6. wykształcenie: średnie
  7. biegła znajomość obsługi komputera, drukarki, skanera, biegła  umiejętność tworzenia i edycji dokumentów tekstowych i arkuszy kalkulacyjnych,
  8. komunikatywność, odpowiedzialność, skrupulatność, sumienność, dokładność, samodzielność, umiejętność pracy w grupie,
  9. -zdolności organizacyjne, analityczne i koncepcyjne, umiejętność analizy i syntezy informacji, poszukiwania i selekcja informacji, logiczne myślenie.

 

2)  Wymagania dodatkowe:

       a) Znajomość ustaw:

         - o ochronie praw lokatorów,

         - o gospodarce nieruchomościami,

         - Kodeks cywilny,

         - o własności lokali,

         - o pracownikach samorządowych,

         - o samorządzie gminnym,

         - Kodeks postępowania administracyjnego,

         b) umiejętność pracy w zespole,

         c) umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych,

         d) staż pracy: minimum 2 lata,

         e) wykształcenie wyższe.

 

3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

a) Rozpatrywanie wniosków o najem lokalu mieszkalnego, najem socjalny lokalu, pomieszczeń tymczasowych.

b) Rozpatrywanie wniosków o obniżenie czynszu i ulg w spłacie należności w mieszkaniowym zasobie gminy.

c) Współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową.

d) Zarządzenie - stawki czynszu w mieszkaniowym zasobie najmu.

e) Ogłoszenie stawki czynszu  - dane do Wojewody.

f) Ewidencja mieszkaniowego zasobu Gminy,  rejestr pustostanów.

g) Nadzór nad Zarządcą zasobu komunalnego Gminy Myślibórz  w zakresie realizacji Uchwały Nr VI/62/2024 z dnia 31 października 2024 r. Rady Miejskiej w Myśliborzu w  sprawach umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności cywilnoprawnych

h) Windykacja należności w zakresie zasobu mieszkaniowego Gminy, przygotowywanie do kancelarii prawnej spraw o zapłatę i eksmisję.- współpraca z Kancelarią prawną.

i) Realizacja i roczne sprawozdanie z WPM i zasad najmu ( do 30.04. każdego roku ) przekładane Radzie Miejskiej w Myśliborzu.

j) Program Finansowy- wprowadzanie danych, uzgadnianie dochodów i wydatków w Wydziale Finansowym.

k) Wnioski do Banku Gospodarstwa Krajowego.

l) Wykonywanie innych zadań służbowych wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb zleconych przez Kierownika Wydziału.

 

IV. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny podpisany odręcznie;
  2. C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
  3. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kopie świadectw pracy  lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność
    z oryginałem);
  5. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
  9. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów
    z orzeczoną niepełnosprawnością);
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
  11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W maju 2025 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) Komórka organizacyjna: Wydział Gospodarowania Nieruchomościami (GN).

2) Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.

3) Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.

4) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

5) Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

6) Wynagrodzenie miesięczne:

- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za wieloletnią pracę, w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą
z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,

- dodatkowe formy wynagrodzenia (np. nagrody) zgodnie z zasadami Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.

 

VI. Termin składania dokumentów:

4.07.2025 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Anna Florczak – Zastępca Naczelnika Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami tel. 95 747 20 52.

 

 

Myślibórz, 25.06.2025 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz
Pobierz spakowane pliki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Iwona Nieckarz 25-06-2025 09:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Iwona Nieckarz 25-06-2025
Ostatnia aktualizacja: Iwona Nieckarz 25-06-2025 09:36