System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. MIESZKANIOWYCH
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2024 r., poz. 1135) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061
II. Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. MIESZKANIOWYCH
III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych
-
-
- Wymagania niezbędne:
-
- obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- wykształcenie: średnie
- biegła znajomość obsługi komputera, drukarki, skanera, biegła umiejętność tworzenia i edycji dokumentów tekstowych i arkuszy kalkulacyjnych,
- komunikatywność, odpowiedzialność, skrupulatność, sumienność, dokładność, samodzielność, umiejętność pracy w grupie,
- -zdolności organizacyjne, analityczne i koncepcyjne, umiejętność analizy i syntezy informacji, poszukiwania i selekcja informacji, logiczne myślenie.
2) Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość ustaw:
- o ochronie praw lokatorów,
- o gospodarce nieruchomościami,
- Kodeks cywilny,
- o własności lokali,
- o pracownikach samorządowych,
- o samorządzie gminnym,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych,
d) staż pracy: minimum 2 lata,
e) wykształcenie wyższe.
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) Rozpatrywanie wniosków o najem lokalu mieszkalnego, najem socjalny lokalu, pomieszczeń tymczasowych.
b) Rozpatrywanie wniosków o obniżenie czynszu i ulg w spłacie należności w mieszkaniowym zasobie gminy.
c) Współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową.
d) Zarządzenie - stawki czynszu w mieszkaniowym zasobie najmu.
e) Ogłoszenie stawki czynszu - dane do Wojewody.
f) Ewidencja mieszkaniowego zasobu Gminy, rejestr pustostanów.
g) Nadzór nad Zarządcą zasobu komunalnego Gminy Myślibórz w zakresie realizacji Uchwały Nr VI/62/2024 z dnia 31 października 2024 r. Rady Miejskiej w Myśliborzu w sprawach umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności cywilnoprawnych
h) Windykacja należności w zakresie zasobu mieszkaniowego Gminy, przygotowywanie do kancelarii prawnej spraw o zapłatę i eksmisję.- współpraca z Kancelarią prawną.
i) Realizacja i roczne sprawozdanie z WPM i zasad najmu ( do 30.04. każdego roku ) przekładane Radzie Miejskiej w Myśliborzu.
j) Program Finansowy- wprowadzanie danych, uzgadnianie dochodów i wydatków w Wydziale Finansowym.
k) Wnioski do Banku Gospodarstwa Krajowego.
l) Wykonywanie innych zadań służbowych wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb zleconych przez Kierownika Wydziału.
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny podpisany odręcznie;
- C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem); - Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów
z orzeczoną niepełnosprawnością); - Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W maju 2025 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) Komórka organizacyjna: Wydział Gospodarowania Nieruchomościami (GN).
2) Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.
3) Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.
4) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
5) Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
6) Wynagrodzenie miesięczne:
- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za wieloletnią pracę, w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą
z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,
- dodatkowe formy wynagrodzenia (np. nagrody) zgodnie z zasadami Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.
VI. Termin składania dokumentów:
4.07.2025 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Anna Florczak – Zastępca Naczelnika Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami tel. 95 747 20 52.
Myślibórz, 25.06.2025 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Iwona Nieckarz | 25-06-2025 09:36 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Iwona Nieckarz | 25-06-2025 |
Ostatnia aktualizacja: | Iwona Nieckarz | 25-06-2025 09:36 |