System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
XX Sesja Rady Miejskiej VII kadencji - 23.02.2016 r.
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ w MYŚLIBORZU
p o d a j e d o w i a d o m o ś c i ,
że w dniu 23 lutego 2016 roku o godz. 13.00 w sali konferencyjnej
przy Urzędzie Stanu Cywilnego w Myśliborzu, ul. 1 Maja 19
o d b ę d z i e s i ę XX Sesja Rady Miejskiej
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XIX sesji Rady Miejskiej.
4. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego w mieście i gminie Myślibórz.
5. Informacja o stanie bezpieczeństwa p.poż. w mieście i gminie Myślibórz.
6. Informacja o stanie funkcjonowania Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Myślibórz.
7. Sprawozdanie z dokonanych umorzeń wierzytelności oraz ulg za IV kwartały 2015 roku.
8. Podjęcie uchwał w sprawie:
8.1 przystąpienia do sporządzenia gminnego programu rewitalizacji,
8.2 określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Myślibórz,
8.3 wyboru przedstawicieli Rady Miejskiej w Myśliborzu do Zespołu do spraw budżetu obywatelskiego,
8.4 ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za rok od domku letniskowego,
8.5 ustalenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania ryczałtowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
8.6 ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe,
8.7 wyrażenia zgody na oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiącej własność Gminy Myślibórz (Projekt RGG 1),
8.8 nabycia nieruchomości przez Gminę Myślibórz (Projekt RGG 2),
8.9 zamiany nieruchomości (Projekt RGG 3),
8.10 wyrażenia woli zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Miasta i Gminy Myślibórz w 2016 roku dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sulimierzu na zakup nowego, średniego, terenowego samochodu ratowniczo-gaśniczego poprzez udzielenie dotacji przedmiotowej,
8.11 zmiany uchwały budżetowej na rok 2016.
9. Sprawozdanie Burmistrza z pracy między sesjami.
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
12. Sprawy bieżące.
13. Zamknięcie sesji.
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ
Z A P R A S Z A
MIESZKAŃCÓW MIASTA I GMINY DO UDZIAŁU W OBRADACH SESJI
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Ananicz | 18-02-2016 08:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Alicja Schroeder | 18-02-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 18-02-2016 08:19 |